Jelo se na tradiční trati na Andrlův Chlum dlouhé 3650 metrů s převýšeným 209 m v závodě nazvaném „Ústecká 21“. První ročník zdejších závodů do vrchu se jel již v roce 1970.
Souboj s časem
V sobotu 28. květnaobsadil Martin Vondrák celkově třiatřicáté místo a v absolutním pořadí historických závodních vozů dojel první. Ještě lépe se mu dařilo mezi osmdesáti soupeři v nedělním závodě, kdy obsadil výborné jedenácté místo absolutně a mezi historiky opět zvítězil.
A co o závodech říká samotný jezdec? „Ústecká 21 byla parádní. V sobotu byla zima a spousta vody. Podařilo se nám i přes drobné technické problémy s převodovkou vyhrát i na vodě. Bohužel nebyla silná konkurence. Proto jsme soupeřili hlavně s časem. V neděli již bylo sucho a poměrně teplo. Svítilo sluníčko. V závodní jízdě se mi podařilo vylepšit své dosavadní maximum na této trati o více jak pět vteřin. Výsledný čas činil 2:03,85 minuty. A bylo z toho v celkovém pořadí krásné jedenácté místo. V dvoulitrových formulích (včetně moderních) by jsem se umístil na druhém místě. Tento závod se započítával také do Mistrovství Evropy historických vozů a podařilo se mi vyhrát v absolutním pořadí.“
Dalším kláním, na kterém by novopacký jezdec Martin Vondrák neměl chybět, bude legendární český závod Ecce Homo ve Šternberku už příští víkend 10. – 12. června, který se vedle domácího šampionátu započítává rovněž do Mistrovství Evropy.