Nejrychlejší český historik po Trento Bondone

Dnešním dnem vám přinášíme rozhovor s nejrychlejším českým historikem, Martinem Vondrákem. Martin se svojí MARCH 712M F2 ještě na Ecce Homu ve Šternberku ukořistil 1.místo, bohužel na italské trati se už tolik nedařilo. V tomto rozhovoru nám Martin prozradil co se stalo a celkově jak se mu letos daří.
My Martinovi držíme pěsti do dalších závodů a těšíme se na další setkání!

1) Letos jsme Tě mohli vidět na několika závodech, jak by jsi prozatím zhodnotil letošní sezónu?
Letošní sezónu jsme pojali pouze jako zábavu. Není cílem žádný výsledek v MČR nebo v ME. Tento postoj zapříčinilo mimo jiné i jednání Autoklubu ČR  a rozdílení reprezentačních příspěvků, se kterým dlouhodobě bojujeme a nesouhlasíme. Jako úřadující vícemistr Evropy v kategorii 4 nemám dle vyjádření Autoklubu ČR nárok na reprezentaci. Ale pojďme k veselejším tématům.

2) Všichni víme, že Trento Bondone je Tvoje nejoblíbenější trať, ale letos se Ti nezadařilo, prozraď nám, co se stalo…
Trento Bondone je opravdu moje nejoblíbenější trať, tvrdím (a ne jen já), kdo nejel Trento Bondone, nezávodil dovrchu. Bohužel letos jsem zde havaroval. Já jsem vyvázl pouze s nějakou tou pohmožděninou, což se o autě říct nedá. Jak já říkám „pravá noha byla rychlejší než hlava“. Bohužel i takové věci k závodům patří a musíme je brát tak, jak přijdou. Auto už se opravuje a věřím, že si z této zkušenosti vezmu co potřebuji a do budoucna mi to pomůže v další kariéře.

3) Naopak na Ecce Homu ve Šternberku se Ti dařilo, jak vzpomínáš na tyto závody?
Máš pravdu, na první pohled se mi dařilo. Vyhrál jsem  celkovém pořadí ME Hist. Můj cíl však byl bratrův traťový rekord a ten mi utekl o nicotné 0,3s. Takže letošní Ecce Homo bylo pro mě trošku rozporuplné.


4) Na jakých závodech Tě letos ještě můžeme potkat?
Pokud doladíme moji „Bětku“ do 100% kondice po již zmíněné havárii, tak pojedeme ještě Ilirskou Bistricu ve Slovinsku. Další oblíbený závod, italskou Pedavenu bohužel zrušili. Což je velká škoda.

5) Dlouho jsme nikde neviděli bratrskou trojici pohromadě, je možné, že vás ještě někdy zahlédneme všechny tři nejlépe v závodních strojích?
V prvopočátcích to nebyla trojice, ale čtveřice. Nesmím zapomínat na našeho otce, který nás k vůni benzínu vedl od plenek a také nás přivedl k závodům dovrchu. V současné době svírám závodní volant pouze já, ale věřím, že v budoucnu se některý z mých bratrů opět k této krásné motoristické disciplíně vrátí.

6) Čemu dáváš přednost ve svém volném čase?
Můj volný čas pohltí na 100% rodina a rodinná firma, kterou vlastníme společně s bratry a otcem. Mám krásného jedenácti měsíčního syna a chci ho vidět jak roste a poznává svět. To je hlavní důvod mého omezení počtu startů v roce 2012.

Děkujeme.

Comments are closed.